~ OuR LoVe ~

Tuesday, April 12, 2011

nikmat Tuhan

xtau cmne nk mulakan entry kali nie...nie pun curik2 naip nie...hikhikhik...
untungkan jadi perempuan..aku bersyukur dilahirkan sebagai perempuan @ wanita..mengapa??
sebabnya hanya perempuan jek yang boleh melahirkan khalifah ke muka bumi nie..lelaki??xleh yea...melainkan mereka merubah ciptaan Tuhan...nauzubillah!
malam tadi kami baring2 sambil menonton tv...seperti biase tangan hubby akan diletakkan atas perut aku..tengah syok2 nengok tv,hubby pandang aku gelak2...aku nie pelik jugak...terus tnye kenapa?dia ckp baby berjalan!hikhikhik
baby BERJALAN???lahir pun blom da leh BERJALAN dalam perut??kelakar la...hikhikhik...mungkin my hubby xpernah rasa perut aku nie berombak2 sbb baby gerak2 dlm tuh, biasa dia akan rs seperti tumbukan lembut dari baby kami...senang sungguh ati nie nngok orang yang kita syg happy..kite pun tumpang happy!
nak kat 8 bulan da usia baby dalam perut nie..alhamdulillah....banyak rintangan terpaksa kami hadapi demi zuriat ini...insyaAllah..kami akan cuba sedaya upaya mengharungi segala dugaan dari Mu ya Allah...
ramai tanya da scan ker??laki ke pompuan??erm...kami da 2 kali scan..tp baby kami xmo bg nngok..malu gamaknye..apepan jantina baby kami..kami terima dengan redha...insyaAllah...

ya Allah..permudahkanlah segala urusan aku dan suami untuk melayari kehidupan berkeluarga ini....Amin....

2 comments:

Zana Adieyza on April 18, 2011 at 10:00 PM said...

dear, doakan aku dapat rasa pengalaman ni jugak.. hanya Allah yg tau betapa aku terlalu inginkannya.. air mata ni dah terlalu banyak mengalir.. doakan aku kuat yer..

aku doakan ko & suami bertambah bahagia dgn adanya baby tu nanti..

ZanaAnazus on April 18, 2011 at 10:38 PM said...

don wory zana...its time akan dtg jugak...cume lambat skit....jng putus asa utk berusaha k!!alwayz pray for both of u....
jng sedey2...jng stress2....pasti ade rezki utk hamba Allah...k dear... :-)

Post a Comment