~ OuR LoVe ~

Thursday, April 7, 2011

ari ini 07/04/2011

wah...besenang lenang aku arinie yea..lupe aku nie staf yg berkaliber....hikhikhikhik...dr pg smpai ke ptg nie xwat pape!!nek admin tutup fail,pastu lepak2 smbil men2 tenet..wah!!!berjaya ek ko anazus...
mata nek ngantuk duk ngadap pc..akikatnyer ade jek keje nak wat...tuh..ucapan NC xprint lg...nak bind nnt tau...
tp bile pk2 ucapan NC jek yg xwat lgi...yg len settle...adekah tugas di Unit nie amat mudah seperti sekarang??atau aku nie terlalu rajin smpai xde keje nak wat??wahhh..klu bos dengar nie..mau panas tinge aku...
tp bos sy ok..stakt nie xde mslah..mugkin memsing tgh menyesuaikan diri ngn unit baru...yea..nie la unit baru sy...di Unit ini sy blaja cara2 nak tutup fail...siap kne marah lg u....sbb running no da bnyak sngat..sampai 200lebey!!!uit..limit 100 jek dek non oiii....tahan tinge jugak la td duk dgr syarahan dr admin...tp...thx jugak...sbb leh blaja dr situ...sblum2 nie mmg xtau pape pasal tutup fail nie...
sejujurnyer...arini aku mmg mls gilerr nk wat keje!bos da 2 ke 3 kli dtg tmpt aku...2 ke 3 kali jugak la aku kantoi buka FB..buka web yg bebukan!!!calling2 xhengat dunia...owhhh..senang sungguh ati ko anazus!!!

:-)

0 comments:

Post a Comment