~ OuR LoVe ~

Sunday, May 9, 2010

MY BESDAY

last entry kite bercerita mengenai besday baby aku...today its time 4 me untuk cerita perihal besday aku....hikhikhik
kebetulan besday aku jatuh pada hari ibu..amat seronok...hehehe
08/05/2010....baby telah pergi training badminton n futsal...berkemungkinan akan balik kul 11 lbh...its ok..sbb aku berada dirumah mak kat merlimau....
tapi baby pulang awal skit....agak pelik juga sebab dia pergi dengan membawa 1beg..balik ade 2 beg..muka dia memang selamba jek bawa beg tu semua...
masuk jek bilik dia keringkan badan dulu dari peluh....baru mandi...aku yg macam xcited nie cube buka beg dia...
WOW!!!!hikhikhik...cepat2 jek tutup balik n pura2 tido..walaupun xbole tido...hehehehe
lepas mandi dia pergi ke beg dia..dia tnye...ade buka beg xtd....jwpan aku seperti orang tak bersalah..xde mase nak buka beg awak tu...tido lagi baik...hehehehe..(sambil gelak bwah selimut)
erm....dia wat macam biase jek...baring...tapi skit2 nngok jam..skit2 nngok jam...amat lawak...dia tnye nape aku xtido..aku ckp xleh...xnngok...tp tgh paksa mata untuk tido...
lawaknya....jam kat hp da kul 12...tp jam dinding xberbunyi lagi...dia pun tnye,,tp xbunyi lagi jam nie....huh...dengan ketidaksabaran dia pun bg hadiah....dlm keadaan gelap dalam bilik 2...
'HAPPY BESDAY SAYANG!!!' amat terharu sebab aku xnmpak pulak kotak hadiah..nampk kotak cake jek...hehehe...dia pun ckp..bangun kite potong cake!!!
aku ape lagi bingkas la bngun..dia g buka lampu...yumyum...hikhikhik
dia tnye teruja x...aku jwb teruja...pas2 dia ckp da tau ek??aku ckp blom....walaupun da tau...hehehehe..jahat aku nie...
hadia aku buka dengan penuh didikasi....FLORA by GUCCI!!!perfume idaman aku...xbeli sebab xmmpu..hahahhaha..last2 dpt hadiah waktu besday...amat seronok!!!
lepas tu kami potong cake....
the next day...baby bawa g makan malam di windmill...menonton wayang jugak...amat seronok!!!

0 comments:

Post a Comment