~ OuR LoVe ~

Thursday, April 22, 2010

CIty Campus

2day is my turn....bertugas di kampus bandar...kalau di ikutkan aku mau bertugas pada hari rabu...tapi tiba2 memo keluar aku kena menghadiri Bengkel ISO...so nama aku pun ditukar kepada bro (rakan setugas) dan aku ganti tempat bro untuk hari khamis...

alasan tidak mahu hari jumaat??sebabnya hari jumaat rehat tengah hari panjang...biasanya aku akan pergi ke rumah kak T,berehat disana sambil makan juadah masakan dia...dia amat mahir memasak...sebut sahaja masakan apa, dia mesti tau masak...tapi biasanya, aku pergi rumah dia, makan apa sahaja dia masak, xberkira....(jimat duit)

selain itu, aku boleh berbaring2, sambil bercucuk tanam dan juga lelapkan mata seketika...itu sahaja alasan aku untuk tidak mahu bertugas di Kampus Bandar pada hari jumaat...

tapi aku kena bertugas pada hari jumaat...hari ini!!!tapi best juga sebab aku boleh hang out di Jusco baru!!!nak bershopping tak boleh la...sebab sekarang nak saving sedikit...maklum la...sudah ada perancangan untuk beli atau sewa rumah...perlukan modal untuk itu...walaupun belum nampak lagi bayangnya, kene la menyimpan dari sekarang...supaya tak susuh kemudian hari...

kiranya aku akan berwindow shopping sahaja la hari ini...tak apa lah..untuk kesenangan dikemudian hari..lagipun,tak ada benda yang perlu dibeli...

tapi aku mengharap supaya aku tidak terpikat untuk menghabiskan duit aku kepada yang bukan2........

0 comments:

Post a Comment